luni, 10 decembrie 2012

Prieteni sau dusmani?

Salutare dragi cititori! Am sa va spun astazi in apropierea sarbatorilor de iarna 
o poveste cat se poate de adevarata despre invidia "prietenilor" si despre prieteni falsi. Am sa vorbesc in special si te prieteni adevarati, dar despre subiectul asta voi face o alta postare ;)

Acestea fiind spuse cred ca pot sa incep sa va aduc in atentie unora si sa le reamintesc altora de asazisi prieteni.



 “Prietenii falsi sunt precum umbra noastra, stau aproape de noi cand mergem sub soare, dar ne parasesc instant atunci cand intram in intuneric”

Spunea Christian Nestell Bovee,  aceasta idee mi-a venit in urma unei discuti cu o prietena despre motivul sau de a se transefera intr-un alt liceu din oras.
Satula de "colegii" care o inconjoara si de barfele si invidia care o intampina de fiecare data cand intra pe poarta scolii. Nu ma intrebati de ce este invidiata, ca nu stiu... Tot ce stiu este ca vrea sa plece cu orice pret si cu convingerea ca in viata pentru a reusi este nevoie de nenumarate sacrificii.
Am incercat sa o fac sa-si schimbe atitudinea si filozofia dupa care se ghideaza dar am iesuat sper ca prin acest articol sa o fac sa deschida ochii si sa vada ce trebuie, nu barfele, invidiosi si prieteni care nu o prea suporta. Ceea ce vreau sa spun este  "Fereste-ma doamne de prieteni ca de dusmani ma feresc eu "
 
Un profesor  spunea odata la clasa "Ganditi copii ca este gratis"        
Acum va las sa meditati la cele spuse mai sus...   


  Vizionare PLACUTA!!!!
 
P.S. sursa de inspiratie : F.I  ;) 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu