luni, 5 noiembrie 2012

Review NFS Most Wanted (in varianta proprie)

Salutare din nou va spun, insa de data asta sunt dezamagit rau de tot de cei de la EA ma rog Criterion Games.Probabil va intrebati de ce? Ei bine din cauza celui mai nou membru in familia Need For Speed. Sunt fan NFS dar NFS Most Wanted este un mare esec dupa parerea mea. Fac acest review in varianta proprie asa cum am simtit eu jocul.
"Sa incepem cu inceputul" ar spune cineva, poate ati auzit de noul joc proaspat lansat, va spun sincer ca abia la-m asteptat insa jocul nu s-a ridicat la asteptarile mele pentru ca :
1. nu are o poveste ci pur si simplucand intri in joc te arunca intr--o masina  direct in strada si ... te apuci sa cauti masini si curse. bine bine stiu este un joc cu masinute etc nu are un fir narativ ca un RPG dar totusi macar un filmulet la inceputl jocului ar fi fost suficient.
2. un mare minus al jocului este controlul masinilor, eu inteleg ideea de realism dar nici chiar asa, adica in momentul in care ai pierdut controlul masinii aricare ar fi ia, pierdut ramane, sau daca te lovesti putin de perete, masina din trafic sau ori ce altceva ce iti iese in cale la viteze mai mari de 80-90 kmph  iti apare o scena in care "iti spune ca te-ai busit", lucru care este destul de frustrant in curse sa atunci cand fugi de politite.
3. pentru ca tot am adus in discutie politia, of , sunt foarte foarte insistenti, nu odata m-am vazut nevoit sa dau rata hartii pentru a putea scapa de iei mai ales atunci cand am dupa mine 6 stele (*)
4.cursele sunt destul de dificile incat sa te faca sa distrugi o tastatura sa sau ii spui vreo' cateva celui care a gandit jocul.
5. aa si era sa uit de faptul ca nu ai un garaj al tau, trebuie sa gasesti masinile ascunse prin toata harta
OK pentru ca am pus minusurile in fata sa vorbesc putin si despre lucrurile bune:
1. nu prea exista... :))) am glumit un plus ar fi grafica este mai mult decat buna defapt grafica mai salveaza putin jocul
2.sunetul este "awesome!" pe un sistem 5.1 este  cat se popate de real
In concluzie in cele 10 ore de game play (se contorizeaza si timpul pe care il pierzi conducand diverse masini prin toata harta) timp in care m-m enervat de multe ori si in care am reusit sa fac BOUNTY pentru il debloca pe acel tip de pe lista neagra de pe locul 6, dar abia am reusit sa ii "rezolv" doar pe primi trei. Am sa ii dau jocului nota dau 6.5  pentru game play, iar pentru grafica 9 pentru ca se putea si mai bine, insa pentru creativitate doar un 6 pentru ca am uitat sa mentionez ca jocul este mai degraba o continuare a lui Burnout Paradise cei care l-au incercat deja stiu la ce ma refer per total  jocul dupa parerea mea este de 7.2


P.S nu il recomand celor care au probleme cu inima su celor car stau prost cu nervi, motivul este simplu in orice cursa este posibil sa te lovesti de cineva sau sa te buseasca in rival si de pe primele pozitii sa ajungi pe ultimele, credetima am patit-o si ieu de cateva ori lucru care iritat destul de tare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu